По тези признаци лидерът лесно може да отгатне кога неговият служител се кани да го изостави
Снимка: Shutterstock
Добрите шефове не трябва да шпионират служителите си, за да са наясно дали обмислят да напуснат. Определени неща никога не трябва да изненадват добрия шеф.
Докато служителите ще се опитват да запазят своето недоволство по време на работа или външни интервюта за работа, мениджърите трябва да познават знаците много преди да получат известието за напускане.
От друга страна, мениджърите не трябва да се изненадват, когато служител поиска повишаване или повече отговорност. Добрите шефове трябва да се погрижат да общуват редовно с директни доклади, така че нищо в поведението на служителя да не бъде изненада, пише Business Insider.
Ето 13 неща, които никога не бива да изненадват шефовете.
Когато служител напусне
„Ако сте шокирани от напускането на служител, правите нещо нередно. Служителите в идеалния случай трябва да се чувстват комфортно да казват на своите мениджъри, ако се чувстват нещастни или недоволни“, казва Джули Жуо, автор и вицепрезидент на продуктовия дизайн във Facebook.
Неочакваното напускане на работа също може да причини сериозни смущения в бизнес операциите и печалбите. Ето защо Жуо препоръчва редовно да се говори със служителите, за да се изгради по-добро усещане за това кога служителите са недоволни.
Когато служителят ви мрази
Ако не можете да откриете кога служителите ви мразят или се чувстват недоволни от управлението ви, има проблем. Въпреки че те работят усилено, за да запазят истинските си чувства към шефа в тайна, мениджърите трябва да следят за фини признаци за недоволство сред техните редици, а те варират от липса на контакт с очите до отказ да ви се усмихнат.
„Ако служителите ви започват да звучат като вашия мрачен тийнейджър, това е доста голям червен флаг. Научете се да разпознавате какво не харесват тези хора, за да им попречите да напуснат и да повишите производителността“, казва международният бизнес лектор и автор Майкъл Кер.
Когато един служител е отегчен
Добрите мениджъри винаги знаят кога служителите прекарват повече време в превъртане на социалните медии или пазаруване в интернет, отколкото в работа.
„Служителите, които постоянно се отегчават, ще имат по-голям стимул да напуснат. Ако ваш подчинен се опита да ви каже, че вече няма предизвикателства в работата си, по-добре би било да го приемете насериозно“, казва Лин Тейлър, експерт на работното място и автор на „Укроти своя страшен офис тиранин“.
Продължението четете в „Мениджър Нюз“
Чрез игра с детето може да бъдете полезни и за някои важни умения за неговото развитие.
Снимка: Shutterstock
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари